SnowTalk Forum Index
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log inLog in 
The time now is Fri 10 Sep, 2010 5:50 am
All times are UTC + 0
View posts since last visit
View unanswered posts
 Forum index » Algemeen » Het Fotoalbum
Ischgl 2010
Moderators: Moderators
Post new topic   Reply to topic Page 1 of 2 [39 Posts] View previous topicMark the topic unreadView next topic
Goto page: 1, 2 Next
Author Message
claus
Alpen Grizzly

Ischgl 2010
Koud.... maar mooi

allo allemaal, ik maak alvast het topicv maar aan, de plaatjes volgen later... eerst even een update van vandaag':

Na de eerste dagen erg koud weer te hebben gehad vandaag eindelijk een dag om de zonnebril uit de koffer te pakken en de muts thuis te laten, kortom: dit is zoals je het wenst: een laag verse sneeuw (nog van gisteren) en een temperatuur juist onder 0 grd.

Nadat gisteren een groot deel van het gebied, inclusief de transfers naar Samnaun afgesloten waren vanwege de hevige sneeuw en het zeer slechte zicht, konden we vandaag ook weer genieten van dat gedeelte van de Silvretta skiarena. Wel was te merken dat de mensen vandaag weer de skies hadden opgezocht en massaal het gebied in trokken. Vanmorgen eerst het gebied boven de Gampenalp (piste 40) verkend. Leuk maar erg druk op dat moment.We hebben tevens vandaag beide dalafdalingen naar Samnaun gedaan (pistes 80 en 60) om vervolgens met de dubbeldeks gondel terug te keren in het gebied. Dit zijn allebei prachtige pistes om te doen, en niet al te druk. Ondertussen kom je vele "kerstkaart beelden" tegen, dus de camera blijft in aanslag. De "geheimtip" vind ik echter toch wel Alp Trida, en dan met name het deelgebiedje rondom Alp Bella. Dit is een erg rustig uithoekje en de pistes pistes 65,66,76 liggen hoog (2400 /2500m) en komen steeds weer uit bij het restaurantje en het begin van de lift. Niet druk, lekker in de zon : puur genieten dus.
Voor een uitgebreide lunch zijn we tussendoor nog wel even weer naar het centrale Idalp gebied geweest. Lekker op het terras van de zelfbediening gegeten met 2 personen voor net geen 30 euro, dat is toch niet echt zo duur als je van Ischgl misschien verwacht…… ?? Morgen maar weer afwachten, de voorspelling is helaas weer bewolking en sneeuw, maar gelukkig niet meer zo koud als begin van de week
Dan de zaterdag nog een halve dag en hopelijk een vlotte terugreis (met niet de hele rit sneeuw zoals vorige week vrijdag, want dat was echt vermoeiend..)
praat jullie hopelijk bij thuiskomst verder bij.

Voor iedereen die nu gaat of bijna gaat: alvast veel plezier!

Groet Claus
PostPosted: Thu 04 Feb, 2010 5:43 pm
 View user's profile Send private message Reply with quote Mark this post and the followings unread Back to top 
Lisa
Elite Pinguïn

Ha Claus! Vandaag dus een lekker dagje gehad, fijn joh! Ben benieuwd naar je beelden. Goede terugreis alvast!
PostPosted: Thu 04 Feb, 2010 9:11 pm
 View user's profile Send private message Visit poster's website Reply with quote Mark this post and the followings unread Back to top 
hansvk
Mekkerende Berggeit

Klinkt allemaal heel goed Claus. Ben benieuwd naar de foto's. Dit gebied staat op mijn lijstje als potentiële wintersportlocatie voor volgend seizoen.
PostPosted: Fri 05 Feb, 2010 6:29 am
 View user's profile Send private message Reply with quote Mark this post and the followings unread Back to top 
Fotsirk
Rond Cirkelende Steenarend

Als ik het zo lees is het in alle gebieden zeer koud (geweest) afgelopen week: mijn ouders zitten in het Sella gebied in Italië: ook daar hetzelfde verhaal: vaak zonnig, maar temperaturen tot -12 in het dal overdag.
@ Claus: zoals ik al dacht is Ischgl jou ook goed bevallen blijkbaar! Vind je het gebied ruim genoeg voor een week?
Ben benieuwd naar foto's & verhaal! (voor de aha - erlebnis)
Nog een behouden terugreis gewenst.
PostPosted: Fri 05 Feb, 2010 8:10 am
Caron

Ik ben erg benieuwd naar de beelden. Smile
PostPosted: Fri 05 Feb, 2010 10:41 am

Rond Huppelende Sneeuwhaas

Re: Ischgl 2010
Koud.... maar mooi

Hallo Claus,

Ben er met twee ski maatjes in de openingsweek geweest van 27 november tot 4 december en waren ook zeer te spreken over Ischgl.

Het was toen nog wel redelijk rustig op de pistes. Alleen de blauwe piste richting Idalp werd tegen de middag wat drukker. De wachttijden bij de liften waren erg goed of eigenlijk bij de meeste liften waren er geen wachttijden. De lift omhoog achter de dorpstunnel had ’s morgens helemaal geen wacht rij, oké we stonden er dan ook iedere morgen voor half negen al bepakt en bezakt klaar. Eind het einde van de middag was het in het begin van de week wat drukker maar niet echt lang hoeven te wachten om naar Ischgl terug te komen, dit werd later in de week beter toen de dalafdalingen (1 en 1A) open gingen.

De dalafdaling naar Samnaun is inderdaad erg mooi en zeker een aanrader. Bij ons was deze alleen nog gesloten maar richting het einde van de week na een flinke sneeuwbui werd deze al klaargemaakt door piste bully’s en zijn we er toch door heen gegaan geen commentaar gehad. Erg genoten zo ski je langs de bergen, dan er weer tussen en het laatste stuk kijk je mooi naar beneden naar het dal heb helaas geen foto’s daar gemaakt. Het dorp Samnaun zelf vond ik niet echt bijzonder zijn er even geweest en toen met de grote L1 L2 weer terug.

Piste 40 was bij ons ook favoriet lekker lang een paar keer die week af geweest, een beetje vergelijkbaar is de 5 die het ook goed heeft gedaan bij ons. De pistes waren allemaal goed geprepareerd met uitzondering van de zwarte 20 op dinsdag toen er ’s nacht een halve meter sneeuw was gevallen daar even flink aan het ploeteren geweest tot aan de schenen in de losse sneeuw. Met de brede en mooie lange afdalingen is dit tot nu toe ons favoriete gebied geworden.

Het schijnt een beetje het gebied voor de pleps te zijn maar ik heb daar weinig van gemerkt op een paar verdwaalde Russen met overprized materiaal na. De prijzen in de restaurants waren inderdaad zeer acceptabel. We zaten erg voor in het seizoen de hotels en skipassen waren zeer betaalbaar.

Als ik nog meer kan herinneren maak ik nog even een reisverslag, onze foto’s vindt je in ons Winterpret Ischgl foto album. Ben erg benieuwd naar je reisverslag en foto’s geniet nog even van dit mooie gebied.

Groetjes,
Thijzel
PostPosted: Fri 05 Feb, 2010 10:22 pm
Lisa
Elite Pinguïn

Re: Ischgl 2010
Koud.... maar mooi

thijzel wrote:
Als ik nog meer kan herinneren maak ik nog even een reisverslag, onze foto’s vindt je in ons Winterpret Ischgl foto album.
Een reisverslag is natuurlijk altijd leuk! Wil je dan een apart topic aanmaken? Dan is het ook makkelijker om ernaar te verwijzen bij de kalender Smile .
PostPosted: Sat 06 Feb, 2010 7:40 am
 View user's profile Send private message Visit poster's website Reply with quote Mark this post and the followings unread Back to top 
claus
Alpen Grizzly

Hoi allemaal. Gisteravond net na 00:00 uur weer gezond en heelhuids thuis aangekomen, na nog een laatste dag skieen in Ischgl. We hebben wederom bewolkt weer met sneeuwbuien gehad overdag, en daardoor de zon nauwelijks gezien. Enerzijds is het natuurlijk heerlijk, zo'n laagje vers poeder, maar anderzijds zie je erg weinig en ligt de zaak in no-time op grote hopen, waardoor het skieen weer echt werken wordt. Het is ook nooit goed he Razz ! Iets na 3 uur dalafdaling 5 voor het laatst ingezet, waarna we tegen 4 uur huiswaarts zijn gereden via de A7. Deze keer gelukkig een vlotte terugreis gehad. De nieuwe "Elch" (= eland, zo noemen ze een Volvo in het Duitse taalgebied) is in elk geval goed ingereden nu. Wel een kleine draaikolk in de tank gehad gisteren Crying , maar ach.. dat valt in het niet tussen alle overige kosten nietwaar...
Nu eerst alles even weer op orde brengen (een mens sleept wat mee, en hoe meer ruimte, hoe meer troep, zeker als je de laatste dag vanuit de auto "leeft") en dan zal ik de vele foto's es bekijken en herschikken (denk niet dat jullie op 1000 foto's (waarvan vele voornamelijk wit / grijs zijn) en films zitten te wachten Shocked ) en de ervaringen van deze week es wat laten bezinken voor een waarde oordeel over Ischgl.

@Thijzel: veel van wat je schrijft is herkenbaar. Ik kom er nog op terug!
@Fotsirk: gebied is groot, maar na een paar dagen heb je eigenlijk alles al gezien. Mocht ik ooit weer gaan, dan zeker een combikaart zodat je ook nog een dag Galtür etc en andere plekken kunt aandoen.
PostPosted: Sun 07 Feb, 2010 9:50 am
Lisa
Elite Pinguïn

Dat is toch altijd het nadeel van een vakantie: daarna de troep weer opruimen, de wasmachine weer flink laten draaien... Maar ach, wat rest zijn mooie herinneringen. Wat houdt een draaikolk in je tank in??
PostPosted: Sun 07 Feb, 2010 12:44 pm
hansvk
Mekkerende Berggeit

Mooi dat je weer heelhuids terug bent Claus.
@lisa: dan heeft hij zijn rechter voet wat verder naar beneden gedrukt in Duitsland
PostPosted: Mon 08 Feb, 2010 7:16 am
Fotsirk

claus wrote:
De nieuwe "Elch" (= eland, zo noemen ze een Volvo in het Duitse taalgebied) is in elk geval goed ingereden nu. Wel een kleine draaikolk in de tank gehad gisteren Crying , maar ach.. dat valt in het niet tussen alle overige kosten nietwaar...

Hier kunnen we uit afleiden dat je tevreden bent over je nieuwe vierwieler? wub
PostPosted: Mon 08 Feb, 2010 7:59 am
claus
Alpen Grizzly

@ Lisa: zoals hans al zei: de rechtervoet werd wat "zwaarder" zaterdag, naarmate de reis vorderde. Very Happy Als het paard de stal ruikt dan weet je het wel he.. en de wegen waren voornamelijk droog, er was goed zicht en het was erg rustig, dan kun je goed opschieten. Begrijp me echter niet verkeerd. Hard rijden is leuk voor een keertje, maar het is ook erg vermoeiend en zeker niet aan te raden over zo'n lange afstand en na al een dag in touw te zijn geweest, dus zo hevig was het nu ook weer niet.
Maar... je moet een nieuwe natuurlijk wel even uitproberen, en af en toe een keertje doortrekken bergop na de eerste 3000km is goed voor het inlopen van het blok.
En inderdaad Fotsirk, de nieuwe auto is me prima bevallen. Dit was de eerste echt lange rit met de XC70 en dan ga je een automaat, de extra power en het comfort (de rust en de goede stoelen) natuurlijk des te meer waarderen. De skies zijn mooi achterin meegereden (dus geen hutkoffer) en er was nog ruimte zat voor de rest van onze rommel. Maar zoals Cruyff al zei: elk voordeel heb se nadeel, met de V50 reed ik ook vlot door, maar dan was het gemiddelde over een wintersportreis door Dutisland toch zo rond 1 op 15. Bij 150-160 op de cruise komt deze zeg maar een kilometertje of 10 op een liter diesel, en daar moet ik nog even aan "wennen", maar goed, voor wat hoor wat.

Overigens: ik heb mijn skies even droog gemaakt en bekeken: doet wel pijn als je de inmiddels vele krasjes in de staalkanten en in het belag ziet... als je weet hoeveel moeite je hebt gedaan de ergste stenen te vermijden... na ja, zal er na een beurtje vast weer veel beter uitzien.
daar heb je met huren een stuk minder mee te stellen...

O ja, wat me ineens opviel: kijk ik via Bergfex nog even bij de webcams, blijk je daar ongemerkt langs meerdere camera's te zijn gelopen. Ik wil nog even de archiefbeelden (elk kwartier) checken of ik nog "gespot" ben. 'k Zie ook dat het er vandaag weer zonnig is.... als ik hier naar buiten kijk zie ik hetzelfde beeld als afgelopen week daar.... grrr ...ik wil nu direkt wel terug..... Twisted Evil
PostPosted: Mon 08 Feb, 2010 10:25 am
claus
Alpen Grizzly

Deel 1:de aanzet, aanloop, aanreis en eerste kennismaking...

Al in de zomer begint de laatste jaren weer de discussie: gaan we op wintersport en zo ja, waarheen? Die eerste vraag is niet zo moeilijk. Natuurlijk gaan we (mits werk en gezond) op wintersport. De tweede vraag wordt een stuk moeilijker. Want wat wordt het doel van de reis? Voorwaarden: groot gebied, hoogliggend (sneeuwzeker), bij voorkeur ski-in / out. Goed aan te reizen vanuit het noorden van Nederland….

De eerste jaren gingen we nog via een reisaanbieder naar Frankrijk, maar de laatste jaren is Oostenrijk wat meer favoriet geworden. Het ligt een paar uurtjes reizen dichterbij, en de dorpen zijn minder kunstmatig dan de skistations. De accommodaties zijn vaak ruimer en netter, en de sfeer in de dorpen en de voorzieningen voor de wintersporter (liften etc.) zijn over het algemeen van een gelijkwaardig of zelfs hoger niveau. Maar na het 2e jaar Sankt Anton werd het wel weer tijd voor iets nieuws.

In eerdere jaren hadden we Ischgl al op onze lijst gezet, maar gezien de (op papier) vele rode pistes, viel het gebied voor mij als relatief onervaren skiër af. Met het gegroeide vertrouwen in eigen kunnen en na het lezen van de geruststellende berichten hier op het forum dat het gebied, ondanks het vele rood, best is te doen voor een gemiddelde skiër, hebben we de knoop doorgehakt en zijn we op zoek gegaan naar een geschikt onderkomen. Het pisteplan en de interactieve dorpsplattegrond is daarbij een onmisbaar hulpmiddel gebleken.

http://paznaun.intermaps.com/index.asp?zreg=3&chn=Ischgl

Als je weet waar de pistes ophouden en de liften beginnen, weet je ook waar je bij voorkeur moet zoeken. Na een paar uur rondklikken had ik in een aantal opties gevonden, waarvan Apart Albert er uitsprong qua prijs, ligging en passend aanbod (niet qua buitenkant en kleur, maar daar zie je niets van als je aan het skiën bent, of als je er ’s nachts slaapt….. ;-) )

Eigenlijk hebben we genoeg aan een 2p appartement, maar elk een eigen bed is wel erg prettig. Dan kom je al snel in het segment 3-4 pers en daarvoor betaal je zo maar 160-200 euro per nacht. Want ook op dat gebied steekt Ischgl de andere gebieden naar de kroon. De prijzen voor een onderkomen zijn er niet mals. Er zijn echter ook nog appartementen waarbij er een fatsoenlijke bedbank in de kamer staat. Apart Albert had ook een dergelijk appartement beschikbaar. Gelukkig bleek ook dat het on-line reservering systeem niet ten onrechte beschikbaarheid vermeldde, en dus was in juli, na het betalen van de aanbetaling, de boeking een feit, waarmee we in de eerste week van het hoogseizoen voor 130 euro per nacht onderdak hadden. Nog altijd een fors bedrag, maar veel andere alternatieven zijn er in Ischgl zelf niet, en elke dag slepen met je skispullen, dat in geen geval.

Toen ik in november had besloten om een nieuwe auto te kopen, moest deze bij voorkeur nog wel beschikbaar zijn voor de wintersport. Begin januari was het gelukkig zover, dus dat bleek geen probleem. Op zich zelfs prettig dat je niet met een nagelnieuwe auto hoeft te reizen, en er was nog wat tijd om zaken zoals winterbanden en sneeuwkettingen te regelen.

Inmiddels was het half januari, en dan komt de vakantie echt dichtbij. Al in de zomer had ik aangegeven wel interesse te hebben (indien mogelijk) om op vrijdag aan te reizen. Aangezien men dit over het algemeen pas kort tevoren weet heb ik rond de 20e januari een mailtje gestuurd. Op dat moment was alles bezet in de dagen voorafgaand aan onze skiweek, dus op hetzelfde adres zou het niet gaan lukken. Aan 2 keer in/uitpakken heb ik een hekel, en om bij je hotel alles in je auto te laten staan heeft ook niet mijn voorkeur. Kortom, we hadden niet meer op de vrijdag als reisdag gerekend.

Andere dingen vroegen ook nog om aandacht. De veel grotere bagageruimte bood nu de optie om eigen ski’s mee te nemen. Eerst hadden we nog zoiets van: laat maar, dat komt volgend jaar. Maar uiteindelijk (zie ander topic) ben ik het weekend voorafgaan toch nog op zoek gegaan. Op maandag alsnog de Rossignols bestelt, en op woensdagmiddag voorafgaand aan de vakantie afgehaald. Woensdagavond een soort ski box gemaakt van hout, waardoor je de ski’s door het middenluik in de achterbank naar voren kunt leggen, zonder kans op het beschadigen van de bekleding of naar voren schietende ski’s bij een plotselinge remactie.

De donderdag nog gewoon gewerkt met de bedoeling vrijdag overdag in alle rust de spullen bij elkaar te zoeken en in te pakken. Om half 8 donderdagavond plotseling een telefoontje uit Oostenrijk: er was vrijdagnacht alsnog een (groot) appartement vrij, en als we zin hadden om te komen: we waren welkom. Dan sta je een ogenblik in tweestrijd. Maar een dagje extra is altijd prettig, dus als een speer begonnen alle spullen bij elkaar te zoeken. Vrijdagmorgen auto inpakken en tegen 10 uur waren we alsnog op pad. Helaas begon het in Nederland direct al goed:

en zo zou het bijna de hele reis blijven: sneeuw, ellende, en nog eens sneeuw.

Gezien de ook in Duitsland voorspelde sneeuw kozen we ervoor om via het Ruhrgebied te reizen, i.p.v. via Kassel over de A7. Achteraf een foute keuze. Mede door de drukte in het Ruhrgebied en een lange file zo’n half uur voor Frankfurt schoot het maar niet op. Tegen half 4 uur waren we eindelijk bij Frankfurt, maar qua kilometers nog niet eens halverwege de reis. Op dat moment gaf de navi een geschatte aankomsttijd van 24.00 uur aan. Dat wil je niet voor jezelf, maar ook niet voor je gastheer… dus maar dwars doorsteken richting Würzburg om alsnog op de A7 te komen en de spits rondom Stuttgart te vermijden. Dat lukte behoorlijk, en tot Ulm ging het dan ook als een speer. We hadden al besloten om de Fernpas te mijden, gezien de sneeuwval. Helaas werd de alternatieve route ook al snel geheel wit. Gedurende de hele A96 (inmiddels volledig 4 baans gemaakt) bleef het volop sneeuwen, en was bij tijd en wijle 30 a 40km per uur de maximale snelheid in de colonne op de rechterbaan. De kettingen konden gelukkig nog juist in de kofferbak blijven, misschien wel mede dankzij de nieuwe winterbanden.

We hadden er een beetje op gerekend, en gelukkig bleef het sneeuwfront inderdaad hangen voor de tunnel in Bregenz. Het laatste stuk door Oostenrijk ging dus weer vlot, over een bijna verlaten snelweg. Via de Arlbergtunnel kwamen we aan bij Pians vlak voor landeck, waar we tegen 9 uur het dal richting Ischgl inreden. Via See en Kappl kwamen we even over half 10 aan te Ischgl.

Binnenkomst in het dorp: de plattegrond geeft het duidelijk aan: nr. 11 in het gele gebied moeten we hebben….

Onze gastheer stond al snel beneden bij de voordeur, verwelkomde ons en liet ons het tijdelijke onderkomen, een mooi ruim 6 pers. appartement, zien. De ruime, verwarmde garage werd opengezet om de auto te stallen, en we konden droog onze benodigdheden uitladen. We hebben ons nog snel iets te eten gemaakt en om 11 uur lagen we uitgeput, maar voldaan, in bed. De volgende morgen had de vrouw des huizes ons appartementje als eerste schoongemaakt. We konden dus na uitslapen en ontbijt al om half 10 over in ons eigen verblijf.

Een eerste aanblik in de morgen... eindelijk weer een blauwe lucht na weken grijs weer in Nederland...

Daarna hebben we snel de passen opgehaald. Via een paar ondergrondse roltrappen ga je vlot richting de eerst gebouwde gondelbaan van Ischgl, waar we onze liftpassen hebben gekocht. Daar nog in dubio gestaan: wat doen we: nemen we het hele gebied incl. Galtür, of doen we het met alleen Ischgl – Samnaun. Gezien de vele kilometers leek ons dit voldoende.

Bijna net zo duur per gram als edelmetaal... de skipas voor 8 dagen, incl VIP korting (als "tijdelijk Ischgl bewoner") 246+5 euro borg....

Daar komt nog bij dat 8 dagen volledig gebied vlot richting 300 euro per persoon gaat… (pffff !!). Achteraf gezien hadden we misschien beter toch voor deze optie, of voor een soort combikaart kunnen kiezen, maar daar kom ik later nog op terug.

En dan vertrek je voor het eerst naar boven in de in 1990 gebouwde Pardatschgratbahn: met een lengte van 3600m en bijna 1300m hoogtewinst duurt dit zeker een kwartiertje. Uitkijkend over het dorp en de pittig steile dalafdaling

waarna je via het middelstation op ca 1900m uiteindelijk aankomt vanuit deze 4 pers gondel op ca 2600m hoogte, met een majestueus uitzicht over de omgeving,

maar meer nog werden we verrast door de kleurstelling en bouwstijl van een enorm groot en nieuw bergrestaurant dat imponerend en alom aanwezig bovenop de bergrand is gebouwd… "Pardorama"

Direkt daarnaast staat een alternatieve wegwijzer, welke richting geeft….

naar bekende en onbekende plaatsen... in binnen- en buitenland.
Daarna snel via piste 6 / 8 op weg naar Idalp.. het centrale punt (de "rotonde") van het skigebied boven Ischgl

Aldaar aangekomen is het tijd eens een blik te werpen op het grote overzichtsbord, waarna tevens duidelijk wordt waarom de wind zo prikkelt in het gezicht…. (zie temperatuur)

Vervolg in deel 2: indruk skigebied.
PostPosted: Mon 08 Feb, 2010 7:45 pm
Last edited by claus on Tue 09 Feb, 2010 10:11 pm; edited 1 time in total
Fotsirk

dat is al goed begonnen Claus!
Ben benieuwd naar het vervolg Smile
PostPosted: Tue 09 Feb, 2010 8:59 am
claus
Alpen Grizzly

Fotsirk wrote:

maar Fotsirk, ik kan jou toch geen nieuws meer vertellen ......? Wink
je hebt het met eigen ogen gezien daar immers !
PostPosted: Tue 09 Feb, 2010 2:17 pm
Lisa
Elite Pinguïn

Hup Claus, door naar deel 2 Very Happy . Je verslag leest lekker weg en zo te lezen je auto dus fijn uitgeprobeerd. Die draaikolk in de tank ken ik maar ja, het is ook zo lekker om even het gas in te trappen. Ben benieuwd naar je volgende deel (je ski's al weer laten 'repareren'? Doet zeer he, die beschadigingen, ik heb ze zelfs in het plastic bovenop de ski's Crying).
PostPosted: Tue 09 Feb, 2010 4:11 pm
Frank
Koppige Steenbok

Weer top verslag Claus!

Op naar deel 2.
PostPosted: Tue 09 Feb, 2010 4:50 pm
hansvk
Mekkerende Berggeit

Heel leuk 1e deel van je verslag Claus. Kan er ook nuttige tips uithalen voor onze reis naar Oostenrijk in maart. Gelet op de vele rode pistes nog even goed nadenken of dit volgend jaar al iets is voor ons.
En de zware rechtervoet gebruik ik soms ook wel in Duitsland maar meestal doe ik het ook redelijk rustig aan.
Ben heel benieuwd naar het vervolg.
PostPosted: Tue 09 Feb, 2010 7:39 pm
Fotsirk

claus wrote:
Fotsirk wrote:

maar Fotsirk, ik kan jou toch geen nieuws meer vertellen ......? Wink
je hebt het met eigen ogen gezien daar immers !

Jij was toch ook benieuwd naar mijn verslag van st Anton? Mad Wink Twisted Evil
PostPosted: Tue 09 Feb, 2010 10:12 pm
claus
Alpen Grizzly

Frank wrote:
Op naar deel 2.

ja ja, maar ik moet ook nog gewoon werken Sad en andere dingen doen... Wink komt wel... je moet niet al je kruit in 1 keer verschieten toch...
heb er nog wel even een paar foutjes uitgehaald.... afslaan bij Imst... hoe kom ik er op... moet echt bij Pians, vlak voor Landeck zijn, maar goed, dat hadden jullie ook zelf op de kaart kunnen zien. Kleine test of jullie nog goed wakker zijn..... Very Happy

Fotsirk wrote:
Jij was toch ook benieuwd naar mijn verslag van st Anton? Mad Wink Twisted Evil

ik? welnee, hoe kom je daar nu toch bij....
PostPosted: Tue 09 Feb, 2010 10:16 pm
Post new topic   Reply to topic Page 1 of 2 [39 Posts] Goto page: 1, 2 Next
View previous topicMark the topic unreadView next topic
 Forum index » Algemeen » Het Fotoalbum
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum